How Does It Feel to Be a Star? Identifying Emotions on the Red Carpet

Over the past three decades, research on the social dimensions of emotions has grown exponentially, particularly in the area of "emotion management." In this project, we will attempt to add to this body of research by studying the social aspects of labeling or "instantiating" feelings. The data for ... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Harris, Scott R.
Weitere Personen: Ferris, Kerry O. verfasserin
Quelle: in Human studies : a journal for philosophy and the social sciences Vol. 32, No. 2 (2009), p. 133-152
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2009
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Celebrity
Emotions
Emotion management
Ethnomethodology
Symbolic interaction
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions