The Classroom as the Field for Studying Geographical Education

Recent attempts by U.S. politicians to reform the nation's schools have shifted the goal of education to school accountability as assessed in standardized testing. Such an emphasis undermines geographical education in schools because of geography's superficial representation in tests and in the soci... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Palmer-Moloney, L. Jean
Weitere Personen: Bloom, Elizabeth verfasserin
Quelle: in Geographical review Vol. 91, No. 4 (2001), p. 641-654
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2001
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Collaboration
Fieldwork
Geographical Education
Schools
Spatial Intelligence
Standards
Online Zugang: Volltext
Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 2002 American Geographical Society of New York

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions