Learning to Listen, Listening to Learn: Teaching Poetry as a Sensory Medium

Arguing that analysis of the musical qualities of poetry is often avoided, Lewis Cobbs presents strategies teachers can use to help students understand how these elements contribute to constructing meaning. He relates the musical qualities of poetry to similar features of popular music.... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Cobbs, Lewis
Quelle: in English journal Vol. 94, No. 4 (2005), p. 28-32
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2005
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Online Zugang: Volltext
Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 2005 National Council of Teachers of English

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions