Identification of Critical Factors in the Assessment of Preschool Behavior Problems

The field of early intervention is predicated on the assumption that problems such as academic failure and behavior problems can be averted with early detection, prevention and intervention. In order to meet the needs of practitioners, an effective child-find screening system should be accurate, pro... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Feil, Edward G.
Weitere Personen: Severson, Herbert H. verfasserin; Walker, Hill M. verfasserin
Quelle: in Education and treatment of children Vol. 18, No. 3 (1995), p. 261-271
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 1995
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: © 1995 The Pressley Ridge Schools

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions