The Potency of Context in Children's Cognition: An Illustration Through Conservation

The present research is concerned with the importance of subtle contextual factors in affecting the young child's performance on cognitive problems. To illustrate this phenomenon, the conservation task was altered to include a 1-judgment version in which the child had to comment on the stimuli only ... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Rose, Susan A.
Weitere Personen: Blank, Marion verfasserin
Quelle: in Child development Vol. 45, No. 2 (1974), p. 499-502
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 1974
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Online Zugang: Volltext
Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 1974 The Society for Research in Child Development, Inc.

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions