The Market for Innovation: Implications for Corporate Strategy

The strengthening of intellectual property protection in the United States has important implications for corporate strategy. Increasingly, firms are both selling intellectual property that they have developed and are purchasing it from other firms. The growth of a secondary market for innovation im... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Chesbrough, Henry
Quelle: in California management review Vol. 49, No. 3 (2007), p. 45-66
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2007
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Online Zugang: Volltext
Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright ©2007 The Regents of the University of California

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions