Business Models for Technology in the Developing World: The Role of Non-Governmental Organizations

The market at the "bottom of the pyramid" represents an important business opportunity, provided that managers understand the challenges of reaching this huge market segment. The difficulties in designing and introducing new products and technologies are generally attributed to the lack of understan... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Chesbrough, Henry
Weitere Personen: Ahern, Shan verfasserin; Finn, Megan verfasserin; Guerraz, Stephane verfasserin
Quelle: in California management review Vol. 48, No. 3 (2006), p. 48-61
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2006
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Online Zugang: Volltext
Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright ©2006 The Regents of the University of California

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions