Special Needs and Client Rights: The Changing Social and Political Context of Special Educational Research

This paper explores the ways in which the study of special educational needs has developed and changed in the last decade and a half of policy-making in education. It focuses upon key theoretical changes and the shift of emphasis in substantive concerns. In relation to theoretical issues, the change... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Corbett, Jenny
Weitere Personen: Norwich, Brahm verfasserin
Quelle: in British educational research journal : BERJ Vol. 23, No. 3 (1997), p. 379-389
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 1997
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 1997 British Educational Research Association

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions