The Effect of Engaging Prior Learning on Student Attitudes toward Creationism and Evolution

Abstract American adults and K–12 students frequently report nonrationalist views about creationism and evolution. Efforts to force educators to include material on "intelligent design" theory are causing widespread concern in the science education community. I report here the effects of a modifie... Ausführliche Beschreibung

1. Person: VERHEY, STEVEN D. verfasserin
Quelle: in BioScience Vol. 55, No. 11 (2005), p. 996-1003
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: Undetermined
Veröffentlicht: 2005
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: undergraduate
evolution
creationism
prior learning
critical thinking
Online Zugang: Volltext
Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions