Markets as Politics: A Political-Cultural Approach to Market Institutions

I use the metaphor "markets as politics" to create a sociological view of action in markets. I develop a conceptual view of the social institutions that comprise markets, discuss a sociological model of action in which market participants try to create stable worlds and find social solutions to comp... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Fligstein, Neil
Quelle: in American sociological review Vol. 61, No. 4 (1996), p. 656-673
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 1996
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 1996 American Sociological Association

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions