Vocabulary Development

Knowledge of word meanings is critical to success in reading. A reader cannot fully understand a text in which the meaning to a significant number of words is unknown. Vocabulary knowledge has long been correlated with proficiency in reading. Yet, national surveys of student vocabulary knowledge hav... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Rasinski, Timothy
Weitere Personen: Rupley, William
Format: E-Buch
Veröffentlicht: MDPI - Multidisciplinary Digital Publishing Institute 2019
Beschreibung: 1 electronic resource (160 p.)
Schlagworte: peer effects
quantile regression
high school
hip-hop pedagogy
methods
comprehension
vocabulary development
mixed-effects models
disciplinary literacy
word features
student learning
vocabulary activities
academic vocabulary instruction
vocabulary
vocabulary instruction
Theory and practice of education
Education (General)
vocabulary achievement
reading theories
elementary
confirmatory factor analysis
cognates
concept maps
academic vocabulary
practitioners
morphology
teachers
content analysis
teacher discourse moves
reading fluency
Social sciences (General)
STEM
middle school
early elementary
student responses
elementary classroom teachers
metalinguistic awareness
middle grades
Online Zugang: Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions