Corporate Social Responsibility and Organizational Psychology: Quid pro Quo

Researchers, corporate leaders, and other stakeholders have shown increasing interest in Corporate Social Responsibility (CSR)—a company’s discretionary actions and policies that appear to advance societal well-being beyond its immediate financial interests and legal requirements. Spanning decad... Ausführliche Beschreibung

1. Person: David A. Jones
Weitere Personen: Chelsea R. Willness; Ante Glavas
Format: E-Buch
Veröffentlicht: Frontiers Media SA 2017
Beschreibung: 1 electronic resource (152 p.)
Schlagworte: Stakeholder reactions
Corporate social responsibility
multilevel theory
Science (General)
Job seeker and Employee Responses
Organizational Psychology
Psychology
sustainability
micro-CSR
Microfoundations
individual level of analysis
Corporate social performance
Online Zugang: Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions