The Sociology of Sports-Talk Radio

This book provides a descriptive analysis of the social interaction transpiring in what the author has conceptualized as the “the hyper-mediated marketplace of sports narratives.” It examines the social structures and processes that make sports-talk radio such a vibrant societal milieu, and seek... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Kerr, Robert L.
Weitere Körperschaften: SpringerLink (Online service)
Weitere Personen: SpringerLink (Online service)
Format: E-Buch
Sprache: English
Veröffentlicht: Cham Springer International Publishing 2018, 2018
Beschreibung: VII, 99 p online resource
Ausgabe: 1st ed. 2018
Schlagworte: Sports-Sociological aspects
Gender Studies
Sociology
Media Sociology
Sociology of Sport and Leisure
Cultural Studies
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions