Education and Gendered Citizenship in Pakistan

This book challenges the uncritical use of the long held dictum of the development discourse that education empowers women. Situated in the post-structuralist feminist position it argues that in its current state the educational discourse in Pakistan actually disempowers women... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Naseem, M. Ayaz
Weitere Körperschaften: SpringerLink (Online service)
Weitere Personen: SpringerLink (Online service)
Format: E-Buch
Sprache: English
Veröffentlicht: New York Palgrave Macmillan US 2010, 2010
Beschreibung: 190 p online resource
Serien: Palgrave Macmillan’s, Postcolonial Studies in Education
Schlagworte: Nature conservation
Nature Conservation
Sociology, Educational
Cosmology
Environment
Education / History
Astronomy, Astrophysics and Cosmology
Sociology of Education
ducation and state
History of Education
Educational sociology
Education and sociology
Educational Policy and Politics
Astrophysics
Educational policy
Astronomy
Gender identity in education
Gender and Education
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions