Global Business Strategy: Multinational Corporations Venturing into Emerging Markets

This book presents theories and case studies for corporations in developed nations, including Japan, for designing strategies to maximize opportunities and minimize threats in business expansion into developing nations. The case studies featured here focus on Asia, including China and India, and use... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Kazuyuki Motohashi
Format: E-Buch
Veröffentlicht: Springer 2015
Beschreibung: 1 electronic resource (259 p.)
Schlagworte: Emerging Markets/Globalization
Chemical engineering
Engineering (General). Civil engineering (General)
Motor vehicles. Aeronautics. Astronautics
Innovation/Technology Management
Biotechnology
Finance
Operations Management
Business
Business Strategy/Leadership
International Economics
Electrical engineering. Electronics. Nuclear engineering
Manufactures
Management. Industrial management
Online Zugang: Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions