Estimation of Product Attributes and Their Importances

At this point in time, there is no generally accepted methodology for explaining and predicting human behavior given a product choice situation. This is true despite the critical importance of such meth­ odology to marketing, transportation and urban planning. While the social sciences provide nume... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Wallace, James P.
Weitere Körperschaften: SpringerLink (Online service)
Weitere Personen: Sherret, Alistair [author]
Format: E-Buch
Sprache: English
Veröffentlicht: Berlin, Heidelberg Springer Berlin Heidelberg 1973, 1973
Beschreibung: VI, 94 p online resource
Serien: Lecture Notes in Economics and Mathematical Systems
Schlagworte: Economics
Econometrics
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions