Technology and Consumption: Understanding Consumer Choices and Behaviors

Computers, smart phones, hi-def TVs, iPods…we buy them, upgrade them, abandon or complain about them, but are lost without them. We know how these ubiquitous items have changed our lives. But to what extent have they changed us? Technology and Consumption explores this provocative question in astu... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Dholakia, Ruby Roy
Weitere Körperschaften: SpringerLink (Online service)
Weitere Personen: SpringerLink (Online service)
Format: E-Buch
Sprache: English
Veröffentlicht: New York, NY Springer New York 2012, 2012
Beschreibung: XIV, 214 p online resource
Ausgabe: 1st ed. 2012
Serien: International Series on Consumer Science
Schlagworte: Economics, general
Economics
Applied psychology
Psychotherapy and Counseling
Family
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions