Are the New Millennium Learners Making the Grade?: Technology Use and Educational Performance in PISA 2006

Using data from PISA 2006, this book analyzes to what extent investments in technology enhance educational outcomes. One of the most striking findings of this study is that the digital divide in education goes beyond the issue of access to technology. A new second form of digital divide has been ide... Ausführliche Beschreibung

Weitere Körperschaften: Organisation for Economic Co-operation and Development
Weitere Personen: Organisation for Economic Co-operation and Development
Format: E-Buch
Sprache: English
Veröffentlicht: Paris OECD Publishing 2010
Beschreibung: 216 p. 16 x 23cm
Serien: Educational Research and Innovation
Schlagworte: Education
Science and Technology
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions