Financial problems of territorial marketing as an instrument of strategic spatial development

This article analyzes the aspects of territorial marketing and their influence on the spatial development of the territory, as well as the financial components of this problem. Having applied economic-mathematical and statistical methods, the authors have analyzed the socio-economic indicators and i... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Kataeva Natalia
Weitere Personen: Starkova Darya; Sysolyatin Alexey; Lukinov Vitaly
Quelle: In E3S Web of Conferences (01.01.2019)
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
French
Veröffentlicht: 2019
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Online
Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
  Creative Commons License Source: Directory of Open Access Journals (DOAJ).

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Bibliothek

MPI a 520: 14
Sie finden den Titel im gelb markierten Bereich:
another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions