The dilemma of teaching with digital technologies in developing countries: Experiences of art and design teacher educators in Uganda

This case study explores how teacher educators use digital technologies in teaching Art and Design (A&D) in a developing country. It uses semi-structured interviews and non-participant observations to gather qualitative data from teacher educators at two teacher training institutions in central Ugan... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Wycliff Edwin Tusiime verfasserin
Weitere Personen: Monica Johannesen verfasserin; Gréta Björk Guðmundsdóttir verfasserin
Quelle: In Nordic Journal of Comparative and International Education (01.06.2019)
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Norwegian
Veröffentlicht: 2019
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Online
Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
  Creative Commons License Source: Directory of Open Access Journals (DOAJ).

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions