Sharing best practices in applications of evidence-based medicine, problem-based learning and self-directed learning principles in medical training: A McMaster-Brazil collaboration workshop report

In order to enhance the knowledge of different aspects of active teaching methods in medical education, and to introduce self-directed learning activities in home curriculum as well as to implement the research capacity building, a group of professors and researchers from two Brazilian Universities,... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Jacqueline Costa Teixeira Caramori
Weitere Personen: Luciana Patrícia Abbade; Silke Anna Theresa Weber; Aristides Augusto Palhares Neto; Gilmar Reis; Rosemary Oliveira; Lehana Thabane
Quelle: In MedEdPublish (01.03.2019)
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2019
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
  Creative Commons License Source: Directory of Open Access Journals (DOAJ).

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions