Evolució i aplicació del màrqueting cultural als museus

La introducció del màrqueting especialitzat en la cultura és una assignatura pendent en moltes institucions culturals, especialment museus. A més, moltes vegades tant els organismes governatius com les empreses encarregades d'assessorar el món cultural, incideixen en la importància d'aplicar c... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Monistrol, Ricard verfasserin
Quelle: In BiD: Textos Universitaris de Biblioteconomia i Documentació (01.12.2009)
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: Catalan
English
Spanish
Italian
Portuguese
Veröffentlicht: 2009
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Online
Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
  Creative Commons License Source: Directory of Open Access Journals (DOAJ).

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

No collection

Eliminated

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions