Två yrkeslärares berättelser om bedömningshandlingar på industritekniska programmet [Two vocational teachers' stories of grade assessment on the industrial technology programme]

The focus of this study is on two vocational teachers' stories of grade assessment. The teachers are Leif and Johnny, who teach in the industrial technology programme in two different upper secondary schools in Sweden. The research method we use in the study is life stories. From the vocational teac... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Hamid Asghari verfasserin
Weitere Personen: Nina Kilbrink verfasserin
Quelle: In Nordic Journal of Vocational Education and Training (01.01.2018)
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: German
English
Norwegian
Swedish
Veröffentlicht: 2018
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
  Creative Commons License Source: Directory of Open Access Journals (DOAJ).

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions