Preschool teachers’ reasoning about interactive whiteboard embedded in Swedish preschools

This paper aims to investigate the ways in which teachers enact the interactive whiteboard (IWB) in Swedish preschools in relation to preschool children’s mathematical learning. Data collected from interviews with four preschool teachers have provided the opportunity to consider the potential of ... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Maryam Bourbour verfasserin
Weitere Personen: Camilla Björklund verfasserin
Quelle: In Nordisk Barnehageforskning (01.01.2014)
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: German
English
Norwegian
Swedish
Veröffentlicht: 2014
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Online
Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
  Creative Commons License Source: Directory of Open Access Journals (DOAJ).

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions