TIPURI DE PUBLICITATE ÎN CADRUL UNIUNII EUROPENE // DIFFERENT TYPES OF ADVERTISEMENT IN THE EUROPEAN UNION

Rezumat. Publicitatea o putem defini ca fiind orice formă plătită de prezentare şi promovare impersonală a ideilor, bunurilor sau serviciilor prin mijloace de informare în masă (ziare, reviste, programe de radio şi TV) de către un sponsor bine precizat. Multe organizaţii folosesc publicita... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Valentina ŞINGHIREI verfasserin
Weitere Personen: Viorica MUNTEAN verfasserin
Quelle: In Relaţii Internaţionale Plus (01.07.2015)
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
French
Romanian
Russian
Veröffentlicht: 2015
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Online
Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
  Creative Commons License Source: Directory of Open Access Journals (DOAJ).

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions