Investigating the conceptions of force in everyday life situations throughout the Kellyan Experience Cycle

This research explored the construction process of the scientific concept of force among pupils at High School, who were engaged in a didactic sequence organized according to the five phases of Kellyan Cycle of experience: Anticipation, Investment, Encounter, Confirmation or Disconfirmation and Cons... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Ana Paula Teixeira Bruno Silva
Weitere Personen: Heloisa Flora Brasil Nóbrega Bastos verfasserin; Ernande Barbosa da Costa verfasserin
Quelle: In Caderno Brasileiro de Ensino de Física (01.08.2008)
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: Spanish
Portuguese
Veröffentlicht: 2008
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Online
Online
Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
  Creative Commons License Source: Directory of Open Access Journals (DOAJ).

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Ask a Librarian New Acquisitions New Acquisitions RSS: New Acquisitions New Featured Books RSS: Featured Books