The Development of Sloyd Teacher Students’ Self-Directed Learning Readiness

This research is the first part of a longitudinal study of sloyd teacher students’ self-directed learning of craft & technology studies at the end of bachelor level throughout three decades in Finland. Sloyd education is the main subject in the sloyd teacher study program in University of Turku an... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Mika Metsärinne verfasserin
Weitere Personen: Kalle Virta verfasserin
Quelle: In Techne Series: Research in Sloyd Education and Craft Science A (01.09.2012)
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: German
English
Norwegian (Bokmal)
Swedish
Veröffentlicht: 2012
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
  Creative Commons License Source: Directory of Open Access Journals (DOAJ).

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Library Office

Zsn b 05

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions