The Development of Learning Processes by Direct Instruction Model and Peer – Assisted Learning achievement and attitude toward Thai Dancing Subject in Prathomsuksa 5

The purposes of this study was to.. 1) study the expert’s opinion about teaching technique, teaching processes and the development of instrumental learning process on Dramatic Arts. 2) to develop the instrumental lesson plans using Direct Instruction Model and Peer Tutoring approach 3) to study th... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Saowari Phubanchuen verfasserin
Weitere Personen: Somsong Sitti verfasserin
Quelle: In Journal of Education, Mahasarakham University (01.06.2017)
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: Thai
Veröffentlicht: 2017
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
  Creative Commons License Source: Directory of Open Access Journals (DOAJ).

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions