Questioning, investigating and problem solving: reconstructing geology scenarios

With the expectation to contribute to a more frequently application of Problem Based Learning (PBL) in Science Education, the results from the present work promotes a reflection among students achievements gained from PBL like, for example, questioning, investigating, communication, collaborative wo... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Clara Vasconcelos verfasserin
Weitere Personen: Maria Filomena Amador verfasserin; Rosa Bento Soares verfasserin; Tânia Filipa Pinto verfasserin
Quelle: In Investigações em Ensino de Ciências (01.03.2013)
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Spanish
Portuguese
Veröffentlicht: 2013
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
  Creative Commons License Source: Directory of Open Access Journals (DOAJ).

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions