Patterns of SAC Utilization and the Sine Qua Non of the Self-Propelled Development of Students’ English Proficiency

This article reports on a study intended to find out the patterns of the Self Access Center (SAC) utilization by students of  the English Departments, State University of Malang, and to  explore the most effective pattern in developing students' English proficiency as well as students' learnin... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Furaidah verfasserin
Weitere Personen: Suharmanto verfasserin
Quelle: In TEFLIN Journal (01.01.2008)
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2008
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
  Creative Commons License Source: Directory of Open Access Journals (DOAJ).
  • Schreiben Sie den ersten Kommentar!
Kommentar einfügen

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions