Innovative character of marketing paradigm of education governance

The most common methodological basis for creating marketing paradigm of public education management is the allocation of general forms of marketing to management activities. Immediate methodological basis for the formation of the said paradigm was synthesis of marketing concepts and management activ... Ausführliche Beschreibung

1. Person: E. G. Sytnychenko verfasserin
Quelle: In Granì (01.08.2014)
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Greek, Modern (1453- )
Russian
Ukrainian
Veröffentlicht: 2014
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Online
Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
  Creative Commons License Source: Directory of Open Access Journals (DOAJ).

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

No collection

Eliminated

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions