Approaches to Teaching Early Reading: Whole Language or Phonic Approach?

Abstract: The impacts of the great debate on early reading instruc­tion, which was started in the late 1960 and early 1970s, remain until today. In our education system, curriculum change also brings about the change of teaching ideology. For teachers, the result sometimes is more threatening tha... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Didi Sukyadi verfasserin
Quelle: In TEFLIN Journal (01.01.1998)
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 1998
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
  Creative Commons License Source: Directory of Open Access Journals (DOAJ).

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions