Assisting Reluctant Teacher's College Students to Autonomously Appreciate a Novel to Read

Abstract This paper is a report of how to make reluctant teachers' col­lege students read in a prose course. These students were not interested in fiction and had never read interpretative fiction in English. The teacher sought to know why the students were reluctant to read, and how to make them... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Siusana Kweldju verfasserin
Quelle: In TEFLIN Journal (01.01.2000)
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2000
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
  Creative Commons License Source: Directory of Open Access Journals (DOAJ).

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions