Patterns of SAC Utilization and The Sine Qua Non of The Self-propelled Development Of Students' English Proficiency

This article reports on a study intended to find out the patterns of the Self Access Center (SAC) utilization by students of the English Departments, State University of Malang, and to explore the most effective pattern in developing students’ English proficiency as well as students’ l... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Furaidah Furaidah, verfasserin
Weitere Personen: Suharmanto Suharmanto verfasserin
Quelle: In TEFLIN Journal (01.01.2006)
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2006
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
  Creative Commons License Source: Directory of Open Access Journals (DOAJ).

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions