“Who writes what?” Using written comments in team-based assessment to better understand medical student performance: a mixed-methods study

Abstract Background Observation of the performance of medical students in the clinical environment is a key part of assessment and learning. To date, few authors have examined written comments provided to students and considered what aspects of observed performance they represent. The aim of this st... Ausführliche Beschreibung

1. Person: White Jonathan Samuel verfasserin
Weitere Personen: Sharma Nishan verfasserin
Quelle: In BMC Medical Education (01.12.2012)
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2012
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Online
Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
  Creative Commons License Source: Directory of Open Access Journals (DOAJ).

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Bibliothek

WIR d 484: 35
Sie finden den Titel im gelb markierten Bereich:
another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions