ENGLISH TEACHERS’ PERCEPTIONS ABOUT THEIR TEACHING: USING ACTIVITY THEORY TO IDENTIFY CONTRADICTIONS

Abstract: This paper highlights the findings of a study which was undertaken at a vocational higher institution in Indonesia. The aim of the study was to explore English teachers’ perceptions about their English language teaching (ELT) in this institution. Activity theory (AT) was employed as... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Ardi Marwan verfasserin
Quelle: In TEFLIN Journal (01.01.2009)
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2009
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
  Creative Commons License Source: Directory of Open Access Journals (DOAJ).

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions